شستشوی نمای ساختمان با شرکت «ارتفاع نوردان ایران»

به گزارش بازرگانیخبرگزاری مهر، شرکت ارتفاع نوردان ایران شستشوی نمای ساختمان و هر گونه خدمات نما را به روش کار با طناب با بهترین کیفیت و با جدیدترین روش‌ها به انجام می‌رساند که برای دریافت خدمات از این مجموعه می‌توانید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

خدماتی مانندشستشوی نمای ساختمان با کیفیت کاملاً تضمین شده و با متدها و روش‌های نوین به همراه برطرف نمودن کلیه نواقص نما از خدمات ارتفاع نوردان ایران می‌باشد.

گروه خدمات نمای ارتفاع نوردان ایران با بیش از ۱۵ سال سابقه مورد اعتماد شما عزیزان بوده و مجموعه ما همواره قدردان اعتمادتان است و ارائه دهنده خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان به روش کار با طناب در سرتاسر کشور ایران می‌باشد.

همچنین کلیه نیروها دارای بیمه کاملاً پوششی حوادث می‌باشند و بر اساس قرار داد کلیه مسئولیت‌ها ی کارفرما برعهده گروه پیمانکاری می‌باشد، و همواره آماده پشتیبانی و ضمانت خدماتمان هستیم.

برای دریافت خدمات کافیست با ما تماس بگیرید ۰۹۱۲۸۵۰۶۶۵۴ استان‌هایی که ارائه خدمات صورت می‌گیرد: تهران و شهرستان‌ها است.

نماشویی بدون داربست امروزه بهترین روش نماشویی برای همه نوع ساختمان‌ها، برج‌ها و مراکز خرید با هر ارتفاعی، شستشوی نما با طناب می‌باشد.

شستشوی نما با طناب چندین مزیت دارد از جمله اینکه سرعت کار به مراتب بالاتر می‌باشد و دیگر نیازی به آماده سازی داربست یا هر چیز دیگری برای شستشو ندارد. در این روش افرادی که کار شستشوی نما با طناب را انجام می‌دهند، هماننده صخره نوردان از ساختمان آویز می‌شوند و عملیات شستشو را انجام می‌دهند.

کاربرد دیگری که باعث می‌شود شستشوی نما با طناب استفاده گردد در برج‌ها و مراکز تفریحی می‌باشد، زیرا ممکن است طراحی برج و ساختمان به نحوی باشد که امکان شستشو به روش‌های دیگر غیر ممکن باشد.

تفاوتی ندارد که نمای ساختمان شما از چه باشد شیشه‌ای یا سیمان یا سنگ و یا هر نوع متریال دیگری که باشد با استفاده از شستشوی نما با طناب می‌توانید نمای ساختمان را پاکیزه و زیبا کنید.

چرا نماشویی؟

نماشویی ساختمان یا شستشوی نما بدون داربست، تمیز کردن شیشه‌ها و دیگر قسمت‌های نمای سازه‌های شهری است. نمای ساختمان می‌تواند شامل مصالح مختلفی شامل سازه اصلی نما، بخشی از طراحی معماری نما یا مانند پنجره‌ها، به عنوان عناصر تأمین نور ساختمان باشد.

نماشویی ساختمان می‌تواند به صورت دستی یا با استفاده از انواع ابزارهای مختلف شستشو و دسترسی انجام شود. فناوری‌های نسبتاً جدیدی برای مکانیزه کردن این عملیات رشد و بکار گرفته می‌شود.

از دیدگاه زیبایی شناختی هرچه نمای بیرونی یک سازه یا ساختمان تمیزتر باشد، آن سازه و مجموعه زیباتر، جذاب‌تر و چشم‌نوازتر خواهد بود. به دلیل آلودگی بیش از حد هوا، به مرور زمان لایه‌ای از مواد اسیدی و خورنده روی سطوح جمع شده و باعث کثیف شدن آن می‌شود.

جنس این لایه‌ها می‌تواند از اکسید نیتروژن، اکسید سولفور، اسید کربنیک و اسید نیتریک و … باشد که اگر به موقع شسته نشوند علاوه بر زشت شدن نمای ساختمان و سازه‌ها با نفوذ به لایه‌های زیرین باعث از بین رفتن تدریجی آن‌ها می‌شوند.

شستشوی نما ی ساختمان علاوه بر زدودن آلودگی و زیباتر کردن ساختمان، نقش مهمی در عمر و دوام نمای ساختمان دارد.



شستشوی نما با دو روش دستی و واترجت امکان‌پذیر است که برای نماهای سنگی از دستگاه واترجت استفاده می‌شود. برای مثال شستشوی نماهای کامپوزیت با شستشوی نماهای سیمانی متفاوت است. همچنین برای نظافت نماهای آجری و سنگ‌های تیشه‌ای از واتر سند بلاست استفاده می‌شود.



هزینه و قیمت نماشویی ساختمان

تعرفه و قیمت شستشوی نمای ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم، البته لازم به ذکر است که برای تعیین دقیق قیمت نیاز به حضور در محل می‌باشد.

اولین مسئله که در این بحث مطرح است موضوع ارتفاع می‌باشد. به گونه‌ای که باید مشخص گردد که ارتفاع ساختمان در چه میزانی است که این موارد در بحث قیمت گذاری نماشویی ساختمان مؤثر است.

یکی از مهمترین مواردی که در تعرفه و قیمت شستشوی نما مؤثر است بحث سنگ مصرفی در نمای ساختمان است که متناسب با آن قیمت نماشویی ساختمان تعیین می‌شود و با حضور در محل و بررسی آن و مواد مورد نیاز برای شست وشوی نما پروژه مربوطه با توافق طرفین شروع می‌شود.

وجود آب و همچنین برق سه فاز در ساختمانی که قرار است نماشویی انجام شود حائز اهمیت می‌باشد.

بحث دیگری که در قیمت نماشویی ساختمان تأثیر زیادی دارد بحث میزان کثیفی و عمر سنگ است، که این مورد نیز در تعیین قیمت شستشوی نما بررسی شده و کارفرما با تأیید موارد ذکر شده موافقت خود را اعلام می‌کند.

شستشوی نمای ساختمان بوسیله کلایمر

با ظهور هرچه بیشتر ساختمان‌های بلند مرتبه در سراسر جهان، شستشوی نمای ساختمان اهمیت بیشتری پیدا کرده است. به طور عمده توضیحی برای کاربرد پلت فرم معلق (کلایمر) در تمیز کردن نمای ساختمان و مزایای آن به شما کاربران خواهیم داد.

برای شستشوی نمای ساختمان و نگهداری نما در ساختمان‌های بلند بهتر است بااجاره کلایمر به جای استفاده از داربست سنتی نتیجه کار بهتری داشته باشید.

در واقع پیچیدگی معماری و ارتفاع نمای ساختمان مستلزم استفاده از سکوی معلق موتوری است، که بتوان با استفاده از این تجهیزات دسترسی مطمئن و ایمن به نمای ساختمان‌های بلند داشت.

کارهای خارجی ساختمان بلند مرتبه شامل تمیز کردن پنجره‌های بلند، شستشوی نمای ساختمان، تمیز کردن دیوارهای خارجی، تمیز کردن دیوار پرده، رنگ دیوارهای بلند، تعمیرات بتن، نصب ورق‌های کامپوزیت، آب بندی و نصب تبلیغات هوایی و غیره است. که کارفرمایان می‌توانند با اجاره کلایمر عملیات خود را با خیالی آسوده و ایمنی بیشتر به نتیجه مفید برسانند.

سکوی کار معلق (کلایمر) نوع جدیدی از ماشین آلات کاری می‌باشد و از آنجا که به راحتی کار می‌کند، ایمنی و صرفه جویی در انرژی و زمان را برای عملیات ساختمانی تضمین می‌کند.

با توجه به توانایی تحمل وزن بالا در دستگاه کلایمر می‌توان حمل شیشه، صفحه کامپوزیت، آلومینیوم، سنگ مرمر، گرانیت، موزائیک، سرامیک و هر گونه مصالح و لوازم مربوط به نما را بدون اتلاف انرژی و بدون استفاده از نیروی انسانی در هر نقطه از نما در هر ارتفاعی به کار گرفت.

برای استفاده از خدمات نما واجاره یا خرید دستگاه کلایمر و داربست متحرک به سایت ارتفاع نوردان ایران مراجعه فرمائید:

https://ropeeni.com/

* این مطلب، یک خبر آگهی بوده وخبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.