نکات مهم در خرید حفاظ و درب اکاردئونی

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری مهر، نکات مهم درخرید حفاظ و درب آکاردئونی شامل اقداماتی می‌شوند که لازم است همه خریداران به آنها عمل کنند، زیرا اگر شما هم از خریداران هستید قطعاً می‌خواهید محصول درجه یکی تهیه کنید، محصولی که کیفیت آن به رعایت چند نکته مهم بستگی دارد. از آنجا که یکی از راه‌های ورود افراد متجاوز به خانه، از طریق درب ورودی و یا عبور از روی دیوار است، باید حتماً با استفادهاز حفاظ روی دیوار ودرب آکاردئونی، پشت درب منزل تان را ایمنی کنید.

پیرو این موضوع جالب است بدانیددرب‌های ضد سرقت در کمتر از ۱ دقیقه باز می‌شوند، اما اگر از درب آکاردئونی با ضریب اطمینان بالا استفاده نمایید بی شک هیچ سارقی حتی به فکر باز کردن درب خانه شما نمی‌افتد، چون این کار نه تنها بسیار وقت گیر است، بلکه فقط کافی است آسانسور حرکت کند تا پا به فرار بگذارند.

البته اگر ازحفاظ روی دیوار استفاده کنید، به احتمال زیاد دزدان در همان ابتدا از خیر نفوذ به خانه گذشته و قطعاً سراغ ساختمان‌های کم امنیت تری می‌روند.

لازم به ذکر است برای بهره مندی مطلوب از کاراییحفاظ روی دیوار و درب آکاردئونی، باید مناسب‌ترین نمونه‌ها را تهیه کنید. به همین دلیل حتماً می‌پرسید چطور می‌توان موفق به تهیه مناسب‌ترین نمونه‌ها شد؟

برای این کار فقط باید چند نکته مهم را رعایت کرده و با توجه به آنها اقدام به خرید کنید، نکاتی که سعی کردیم در تیترهای بعدی آنها را آورده و بهترین راهنمایی‌ها را به متقاضیان خرید حفاظ و درب آکاردئونی ارائه دهیم.

با مشخصه‌های بهترین حفاظ روی دیوار و درب آکاردئونی آشنا شوید

نخستین و مهم‌ترین کاری که بر عهده‌ی خریداران است، آشنایی با مشخصه‌های بهترین نمونه‌ها است. در واقع اگر نسبت به ویژگی‌های حفاظ و درب آکاردئونی آشنا باشید، قطعاً در شناسایی نمونه‌های مناسب موفق تر خواهید بود و می‌توانید بهترین تجربه را در خرید داشته باشید.

قبل از اینکه برویم سراغ گفتن این مشخصه‌ها، لازم است بگوییم در میان انواع و اقسام حفاظ روی دیوار، خرید حفاظ شاخ گوزنی را که از به روز ترین سازه‌های امنیت ساختمان است، به شدت توصیه می‌کنیم، زیرا طبق بررسی‌های ما و به گفته کارشناسان متخصص این حفاظ از تمام ویژگی‌های مورد انتظار برخوردار بوده و دارای بهترین کارایی است.

ویژگی‌های بهترین حفاظ روی دیوار



همان طور که گفتیم ویژگی‌هایحفاظ شاخ گوزنی تاثیر زیادی در استقبال افراد داشته است. این حفاظ یکی از بهترین و امن ترین نوع حفاظ‌ها برای نصب روی دیوار است.

همچنین باید گفت که حفاظ شاخ گوزنی از جمله زیباترین سازه‌ها در این حوزه است‌.

اگر ساختمان‌های سطح شهر را به طور جامعی بررسی کنید، می‌بینید که استفاده ازحفاظ شاخ گوزنی نسبت به مدل‌های دیگر به مراتب رایج‌تر است، زیرا هر تقاضا کننده ای با فهمیدن مزایای آن انتخاب خود را نهایی کرده و فقط به خرید حفاظ شاخ گوزنی راضی می‌شود.

ویژگی‌ها: یکی از ویژگی‌های حفاظ شاخ گوزنیتنوع در ارتفاع آن است. ارتفاع این حفاظها متناسب با محل ساختمان و بلندای دیوار است. لازم است بدانید به هر میزان که ساختمان‌ها از قسمت اصلی شهر دور تر بوده و در جای خلوتی باشند، ارتفاع حفاظ هم باید بیشتر شود. بهترین نمونه‌ها دارای جنسی از فولاد هستند. فولادی بودن جنس آنها منجر می‌شود از شاخه‌هایی با نوک تیز برخوردار باشند. تیزی شاخه‌ها مانع خطرناکی در برابر نفوذ گر ها است. دارای ظاهری یکنواخت با شاخه‌هایی شبیه به هم هستند. یعنی اگر نمونه‌ای را با شاخه‌های نا مرتب و نا هماهنگ دیدید قطعاً جز بهترین حفاظ‌های شاخ گوزنی نیست و کیفیت پایینی دارد. این سازه امکان نصب بر روی اکثر مصالح را دارد. برای نصب روی دیوارهای بتنی گرفته تا دیوارهای سنگی، فلزی و‌... می‌توانید از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنید.

معرفی ویژگی‌های درب آکاردئونی

حالا می‌خواهیم به معرفی ویژگی‌های درب آکاردئونی پرداخته و خریداران را به سوی تهیه بهترین نمونه‌ها هدایت کنیم: بدون ایجاد سر و صدا باز و بسته می‌شوند. این امر به کیفیت ریل‌ها بستگی دارد. اگر از ریل‌های با کیفیتی برخوردار باشد، حرکت درب هنگام باز و بسته شدن کاملاً روان و راحت هستند. قفل‌های تعبیه شده روی درب‌های آکاردئونی به دو صورت مختلف اعم از رو کار و توکار اجرا می‌شوند. در صورت تمایل می‌توانید علاوه بر یک قفل دو یا چند قفل دیگر هم روی آن نصب کنید. از جوشکاری با کیفیت و محکمی برخوردار است. دارای سطحی صاف و یک نواخت است.

تراکم از نکات مهم در خرید حفاظ شاخ گوزنی و درب آکارئونی است





تراکم از نکته‌های بسیار مهم درخرید حفاظ شاخ گوزنی و درب اکاردئونی است و به هیچ وجه نباید در توجه به آن سهل انگاری کنید.

در بخش پایین میزان تراکم مناسب برای هر یک از این سازه‌ها را مورد بررسی قرار داده تا خریداران با توجه به این مسئله مهم اقدام کنند: تراکم درب آکاردئونی: هر چه فاصله تیغه‌های عمودی درب‌های آکاردئونی بیشتر باشد، در نتیجه تراکن کمتری داشته و از کارایی پایینی برخوردار است.

در خرید این سازه توجه داشته باشید اگر نمونه‌ای با میله‌های عمودی بیشتر یعنی تراکم بالاتر را انتخاب کنید، قطعاً منجر به ایمن تر شدن ساختمان می‌شوید. میله‌هایی که کیفیت بالایی دارند و متراکم هستند، نشان دهنده ی درجه یک بودن درب آکاردئونی هستند. تراکم حفاظ شاخ گوزنی: تعداد نرده‌های شاخ گوزنی از هفت تا سیزده ردیف متغیر است. به عنوان مثلاً در تراکم سیزده، نرده‌ها در فاصله ۱۵ سانتیمتری از هم قرار دارند و شاخه‌های اصلی به شاسی جوش داده می‌شوند. شاخه‌های فرعی نیز به شاخه اصلی جوش می‌خورند. مراقب باشید شاخه‌های فرعی جز تراکم محسوب نمی‌شوند



این مطلب یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.