نصب داربست با قیمت مناسب، داربست دلتا

به گزارش بازرگانیخبرگزاری مهر، این مرکز خدماتی سال‌هاست که در زمینه اجرای انواع داربست فلزی در مدل‌های مختلف به صورت اصولی و با استفاده از کادری حرفه‌ای و مجرب با تعرفه‌های بسیار مناسب فعالیت می‌کند. نصب داربست برای انجام انواع پروژه‌های ساخت و ساز، خدماتی، ساخت سازه‌های موقت مانند سوله‌های نمایشگاهی و غیره در تمامی شهرها به ویژه کلان شهرها متقاضیان بسیاری دارد و معمولاً فعالان صنعت عمران و ساخت و ساز و معماران از جمله مشتریان اصلی و بالقوه خدمات نصب داربست با قیمت مناسب هستند و همین امر سبب شده قیمت این خدمات در میان شرکت‌های اجرایی به صورت رقابتی و به نفع مشتریان تعیین شود.

سال‌هاست که انواع داربست‌های فلزی جایگزین نمونه‌های چوبی آن شده اند ، این نوع از داربست‌ها از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و امنیت بیشتری نیز برای فعالان کار در ارتفاع به همراه دارند. داربست از اتصال مستحکم انواع لوله‌های توخالی فلزی با قطرهای مشخص تشکیل می‌شود و در اجرا و پیاده سازی آن بسته به نیاز پروژه و سفارشات مشتریان از انواع الگوهای ایستاده، متحرک و سوله استفاده می‌شود و البته قیمت نصب داربست نیز به موازت وسعت پروژه، تعداد لوله و اتصالات مصرفی، روش نصب و مدت زمان استفاده از این سازه‌های موقت فلزی تغییر می‌کند. پایدار در برابر ضربه و قابلیت تحمل وزن پرسنل و مواد و مصالح مورد نیاز برای کار از خصوصیات بارز انواع داربست است.

نصب انواع داربست

ویژگی‌های نصب انواع داربست با توجه به شرایط کاری، کاربرد و نوع ابزارآلات به کار رفته در آنها متفاوت و این تفاوت هاست که سبب شده این سازه‌های فلزی را بتوان در گروه‌های مختلف قرار داد. نصب داربست فلزی: در آجری این داربست‌ها از لوله‌های فولادی با قطرهای ۴۸.۳ استفاده می‌شود، که این لوله‌ها با استفاده از بست‌های مختلف به یکدیگر متصل می‌شوند، این نوع از داربست‌ها از ارزان‌ترین و پرکاربردترین سازه‌های موقتی فلزی اند که برای اغلب مشاغل کار در ارتفاع ایده آل هستند. چهار پایه متحرک یا نصب داربست پایه دار: این نوع از داربست‌ها در زمان‌هایی که زمان کافی برای اجرا و نصب انواع داربست فلزی وجود ندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد و نهایتاً تا ارتفاع ۴و ۸ و تا سه ردیف می‌توان از آن استفاده کرد.

نصب داربست معلق: این نوع از داربست‌ها با فاصله از سطح زمین اجرا می‌شوند و پایه‌های آن بر روی زمین قرار نمی‌گیرد و به سازه اصلی یا ساختمان تکیه داده می‌شوند. با توجه به ویژگی‌ها و کاربرد این سازه‌های فلزی در پروژه‌های مختلف خدماتی و ساخت و ساز می‌توان نصب داربست را یک راه حل ایمن و کم هزینه برای اجرای انواع فعالیت‌های کار در ارتفاع یا طراحی سازه‌های موقتی دانست. با توجه به تعداد طبقات ساختمان، وسعت پروژه، ظرفیت کار اجرای و در مجموع حجم تجهیزات و متریال مصرفی قیمت نصب داربست نیز تغییر می‌کند، که البته در کنار موارد ذکر شده اجرت نصاب را هم باید مد نظر قرار داد.

مجموعه داربست دلتا با نیروی خبره و فعال آماده اجرای انواع داربست‌های فلزی، چهار پایه متحرک، ایجاد سوله موقتی و غیره با بالاترین کیفیت هستند که با ارائه خدمات نصب داربست با قیمت مناسب توانسته اند به خوبی اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نمایند.

نکات مهم نصب داربست

ایمنی از مهمترین و اولین آیتم‌هایی است که در اجرای انواع داربست‌های فلزی باید مورد توجه قرار داد، به همین دلیل دستورالعمل‌ها و نکات مهمنصب داربست به صورت کاملاً روشن به فعالان این عرصه خدماتی ابلاغ شده است، تا بتوان شرایط مطمئن و امن تری را برای کارکنان و کارگران ساختمانی فراهم نمود. کسب اجازه از مسئولین واحد مربوطه، عدم استفاده از بست‌های چدنی، بررسی کیفیت اتصالات و لوله‌های داربست در هنگام خروج از انبار، استفاده از ستون‌های فلزی، پیچ‌ها و پین های مخصوص و اتصالات از جنس فلز یا فولاد
آبدیده، عدم رنگ آمیزی لوله‌ها و بسیاری موارد دیگر از سری نکات و قوانین نصب داربست هستند که باید توسط مجموعه‌های کارگزار در این امور مورد توجه قرار بگیرند تا بتوان امنیت داربست را تضمین نمود.

شرکت داربست دلتا از فعالان نصب داربست‌های فلزی مستحکم و باکیفیت در اندازه‌های استاندارد است، که همواره با حفظ اصول ایمنی نصب و اجرای این سازه‌های فلزی با مناسب‌ترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان توانسته به خوبی مورد توجه مشاغل کار در ارتفاع قرار بگیرد.

کاربردهای انواع داربست فلزی

ایجاد سکوهای موقتی برای اجرای مراسم‌های مختلف در فضای باز مانند کنسرت، اجرا و مرمت نمای ساختمان، ایجاد رمپ های اسکی، محوطه سازی، گلخانه، نمایشگاه‌های فصلی، ایجاد سازه‌های موقتی و سوله از جمله کاربردهای انواع داربست‌های فلزی هستند که با هزینه‌های بسیار مناسب می‌توان آنها را اجرا نمود و فعالیت‌های مورد نظر خود را با دقت بالاتری به انجام رسانید.

فرایند نصب داربست باید به صورت اصولی و حرفه‌ای انجام شود، تا بتوان امنیت پرسنل و کارگران را تضمین نمود و همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، انواع داربست مطمئن و امن توسط ناظر نصب با لیبل سبز مشخص می‌شوند. داربست‌ها از مجموعه بسیار زیادی لوله‌های استوانه‌ای توخالی، نگهدارنده، بست، ستون داربست، لوله‌های زیر تخته‌ای، شمع مایل، لوله‌های مهار، دستک افقی، پل، بست، انواع قید و بسیاری اجزا دیگر تشکیل شده است که با مهارت و دقت بسیار بالا در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. بنابراین روش نصب داربست و ویژگی‌های آن به همراه وسعت پروژه‌ها از مهمترین عوامل تعیین قیمت اجرای این اسکلت‌های فلزی موقتی هستند که توسط شرکت‌های فعال در این امر محاسبه و به مشتریان اعلام می‌شود.



خدمات نصب داربست با قیمت مناسب

شرکت داربست دلتا از مجرب‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه اجرای خدماتداربست با قیمت مناسب و در طراحی‌های مختلف سوله، چهار پایه متحرک، حفاظ و نخاله گیر ساختمان، متناسب با انواع پروژه‌های کوچک و بزرگ خدماتی و ساخت و ساز است، که با تکیه بر نیروی حرفه‌ای و مجرب خود در این زمینه توانسته با نصب و حذف انواع داربست‌های فلزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین قیمت اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید، به طوری که مشتریان موردی خود را در شمار متقاضیان وفادار و ثابت این مجموعه قرار دهد.

برای مشاهده انواع خدمات نصب داربست ارزان و باکیفیت در این مجموعه می‌توان به سایت اطلاع رسانی داربست دلتا مراجعه کرد و در خصوص انواع داربست‌های فلزی و خدمات این مرکز اطلاعات کافی را کسب و نمود تا در نهایت خدمات نصب داربست را برای پروژه‌های خود را به این واحد فعال و خوشنام سپرد. برای ارتباط با این مجموعه و اطلاع از هزینه‌های اجرای داربست می‌توان به صورت تلفنی و یا آنلاین با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرد و خدمات مورد تقاضای خود را ثبت نمود تا تیم نصب داربست در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار خود را آغاز نماید.

https://darbastdelta.com/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده وخبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.