استفاده چند منظوره از برخی لوازم اداری در شرکت‌ها و آموزشگاه‌ها

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تخته وایت برد یک محصول با ماهیت آموزشی است که در تمام آموزشگاه‌ها و هنرستان‌ها و البته مدارس و دانشگاه‌ها استفاده می‌شود و وظیفه اصلی آن نوشتن و پاک کردن بر روی آن است، یک کالای کاملاً ساده که هیچ پیچیدگی در آن وجود ندارد و در عین سادگی بسیار کاربردی نیز هست، یک سوال مهم در مورد تخته وایت برد این است که آیا می‌توان از آن استفاده‌های دیگری نیز داشت؟

در واحدهای مسکونی و البته شرکت‌ها و ادارات برای اطلاع رسانی عموم از تابلو اعلانات استفاده می‌شود و و از آن جایی که از اسمش پیداست وظیفه اطلاع رسانی به افرادی که در رفت و آمد هستند می‌باشد. یک ابر نازک زیر یک لایه پارچه از جنس خاص همراه با یک قاب که نمایانگر این وسیله است موارد تشکیل دهنده ی یک تابلو اعلانات است. حال اگر بخواهیم یک عدد تخته وایت برد را جایگزین این محصول کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟

با کمی بررسی در مورد این محصول به معایب و محاسن تخته وایت برد می‌پردازیم. یک وایت برد را در محل نصب تابلو اعلانات قرار می‌دهیم و البته باید در نظر داشته باشیم که وایت برد ما قابلیت مغناطیسی نیز داشته باشد. حال به مواردی که برای اطلاع رسانی لازم است می‌اندیشیم و به عنوان مثال یک آپارتمان را در نظر می‌گیریم. اولین چیزی که برای یک ساختمان مسکونی مورد توجه قرار می‌گیرد رعایت اصول همسایه مداری یا همان فرهنگ آپارتمان نشینی است. با چاپ تمام موارد و قوانین حاکم بر آپارتمان هر آنچه که نیاز به رعایت آن می‌باشد را بر روی یک کاغذ می نگاریم .

کاغذ چاپ شده را به وسیله مگنت های موجود بر روی تخته وایت برد می‌چسبانیم و دیگر نیازی به استفاده از سوزن و تابلو اعلانات نیست. این یک حسن به شمار می‌رود چرا که به راحتی می‌توان با استفاده از مگنت هایی که برایتخته وایت برد در نظر گرفته شده است کاغذهای مذکور را نصب و جدا کرد و دیگر نیازی به آسیب رساندن به ابر تابلو اعلانات به وسیله سوزن نیست. تخته وایت برد به دلیل استفاده از مواد اولیه با طول عمر بیشتر دیرتر دچار آسیب می‌شود و قطعاً طول عمر بیشتری نسبت به تابلو اعلانات دارد که این نیز یک ی دیگر از مواردی است که آن را برتر می‌کند.



مدیر ساختمان با قرار دادن یک عدد ماژیک وایت برد می‌تواند این فرصت را به اهالی ساختمان بدهد تا اگر نقدی برای اجرای قوانین دارند بر روی وایت برد بنویسند تا موارد راحت تر مرتفع شود.

این کار کمک بزرگی برای داشتن یک مجتمع مسکونی می‌کند چرا که هم تمام افراد ساکن در آنجا بهتر زندگی می‌کنند هم انتقادها و پیشنهادهای خود را راحت تر بیان می‌کنند. نوشتن توسط یک ماژیکوایت برد یا حتی چسباندن کاغذ بر روی تخته وایت برد نه تنها کار بسیار راحتی است بلکه سرعت انتقال را نیز بیشتر می‌کند.

ثبت ساعت و روز جلسات ساکنین برای هماهنگی‌های لازم، چسباندن قوانین اجرایی، الصاق قبض‌های خدماتی ساکنین برای دسترسی راحت افراد ساکن و حتی کمک به زیبایی ورودی ساختمان همه از مواردی است که یک تخته وایت برد می‌تواند برتری خود را به نسبت به تابلو اعلانات اثبات کند.

از محاسن تخته وایت برد که بگذریم به تنها عیب آن نسبت به تابلو اعلانات می رسیم که واقعاً چشمگیر نیست و آن هم پاک شدن راحت موارد ذکر شده توسط دست می‌باشد که آن هم در مواردی از استفاده از تابلو اعلانات دیده می‌شود، البته اگر شخصی به اصول مردم داری و فرهنگ اجتماعی پایبند باشد هیچ گاه این موارد را شاهد نخواهیم بود.

تمام این نکاتی که ذکر شد را در اماکن دیگر نیز می‌توان به کار برد. به عنوان مثال نصب یک تخته وایت برد در ورودی شرکت‌ها و ادارات به جای تابلو اعلانات که کمک بزرگی را مانند موارد ذکر شده در بالا فراهم می‌سازد.

برای ایجاد یک محیط زیبا تر و البته به روز تر نیز می‌توان از تخته وایت برد شیشه‌ای استفاده کرد که جلوه‌ی بسیار زیبای را به محیطی که از آن استفاده می‌شود می‌دهد. بازتاب نور بر روی تختهوایت برد شیشه‌ای نمای زیبایی را به محلی که آن را نصب کرده اید می‌دهد و البته جدایی از زیبایی بصری آن می‌توان از کارایی بهتر آن نیز صحبت کرد. طول عمر ظاهری بالاتر آن نسبت به مدل معمولی یکی از مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد. تمام صحبت‌های پیش رو نکاتی است که تخته وایت برد را تبدیل به یک کالای بسیار کارآمد می‌کند که هم در سیستم آموزشی کمک زیادی فراهم می‌سازد هم در موارد دیگر می‌تواند یک محصول با کارایی فراوان باشد.

*این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهردر محتوای آن هیچ نظری ندارد .